Tags

, , , , , , , , , ,

Er du også blevet bidt af akryl-dillen? Jeg er i øjeblikket helt vild med Neon Living og deres akrylopbevaring. Jeg er nok bare for nærig til at investere en formue i en modedille, så jeg har prøvet at tænke lidt ud af boksen. Jeg går jo ind for genbrug og derfor tænkte jeg, at noget af al den emballage man får sine nye ting i ofte kan anvendes til andet. Her får du derfor min variation af akrylopbevaring. 

Nummer et er et smykkeskrin, som blot har været emballage til min Ipod Nano.

Krea 012

Nummer to er en holder til make up-børster. Oprindeligt var det låget til Eucerin Even Brigher koncentrat.

Krea 014

Anyways…det jeg vil sige er, brug din fantasi og spar en mindre formue. Misforstå mig ikke, jeg skal gerne indrømme at jeg med nogle ting er en vaskeægte designsnob, men jeg går også ind for, at finde sin egen stil med en god blanding af genbrug og design.

Akryl